تاریخچه شرکت مهندسی صنایع روشنایی آفتاب

شرکت مهندسی صنایع روشنایی آفتاب بهار فعالیت حرفه ای خود را از سال 1387 آغاز نموده است، این شرکت به صورت تخصصی در زمینه طراحی سیستم های روشنایی ، تولید چراغ های روشنایی و نور پردازی حرفه ای فعالیت می نماید.

این شرکت در مدت زمان فعالیت خود موفقیت های بسیار چشم گیری داشته است و هم اکنون به عنوان یکی از شرکت های معتبر روشنایی در ایران می باشد.
زمینه اصلی فعالیت این شرکت ارائه خدمات مشاوره در زمینه مهندسی روشنایی و نورپردازی پروژه ها، تولید چراغ های روشنایی ، تامین و تجهیز و راه اندازی پروژه های روشنایی می باشد.

این شرکت مفتخر است که یکی از بنیان گذاران طراحی مدرن و مینیمال در صنعت روشنایی در ایران می باشد، که کلیه محصولات خود را با دیدگاه معمارانه و متناسب با فضاهای مدرن و معماری مینیمال امروزی طراحی و تولید می نماید.

محصولات این شرکت علاوه بر دارا بودن کیفیت بسیار بالا، دارای طرح های مدرن و متنوع متناسب با معماری امروز می باشد.

شرکت آفتاب بهار در طول بیست و دو سال فعالیت حرفه ای خود موفق به اجرای بیش از 2000 پروژه اعم از پروژه های اداری ، پروژه های مسکونی ، مراکز تجاری ، هتل ها ، بیمارستان ها ، فرودگاه ها ، شعب بانک‌ها و فضای‌های پارکی و خیابانی در سطح کشور با همکاری مهندسین مشاور معتبر و معماران برجسته شده است. همچنین از افتخارات این شرکت این می باشد که بیش از 50 مگا پروژه شاخص ملی در رزومه خود جای دارد.